søndag 8. august 2010

Trond tråkker i salaten!!!

Jeg sier det bare, uten kvinner ville ikke verden fungert!!!! Etter en deilig tur i Kleppelunden bestilte Trond sommerkoteletter til middag. Jeg svingte meg på kjøkkenet og fikk poteter på kok mens kotelettene godgjorde seg i stekeovnen. Samtidig var jeg på lekematta sammen med Mari ,og lekte med hundene. Trond satt på PC'en..... Mari begynte å bli suttren, så samtidig som jeg lekte med hunder, underholdt Mari og laget middag, fikset jeg kveldsmaten til Mari. Så var det hundene sin tur. Samtidig med middag, kvelds til Mari og underholdning av både Mari og hundene, måtte jeg fikse middag til hundene også...... Så var middagen vår klar. Jeg sier til Trond at han bare må forsyne seg, mens jeg matet Mari ferdig.... SÅ TRÅKKER TROND I SALATEN. Sitat: "åååååhr..... kotelettene er jo helt harde og brente..... ååååhr....."sitat slutt!!!  HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL!!!!!!!!!!!!! MANNFOLK!!!!!

Som straff kastet jeg mat på han, og beordret han til å kjøpe en presang til meg da han skulle ned på Statoilen å fylle bensin. Snille Trond kom hjem med sjokkolade til meg, så søtt!!! Men hva ser jeg.... JO halve sjokkoladen er SPIST!!!!! Hahahahahaha.........

I morgen startet Trond på arbeid igjen. Etter 5 deilige uker sammen skal det bli godt å komme inn i litt rutiner igjen! Men FYTTI så kjekk sommerferie vi har hatt sammen! Synes jeg er kjempeheldig som har verdens beste samboer og pappa til Mari!!!


Mangler glorien!!!! :))

1 kommentar:

  1. Jaja.. Og eg har verdens beste samboer og mamma til Mari :)

    SvarSlett